donderdag 28 januari 2010

Afspraak gemaakt.


Boez:
Waar was je? Ja, ik was je gevolgd door de Poort maar toen verdween je door die andere Poort en ik heb al die tijd hier op je zitten wachten. Nee, ik ga niet helemaal met je mee, dat durft ik niet want dat is te ver. Ja, ik wist natuurlijk dat je hier terug zou komen, want als je hier doorheen loopt kom je ook altijd hier weer terug, toch? Niet? Ja, je kan ook natuurlijk een rondje lopen, maar als je nou gezien hebt dat ik achter je aankwam, dan weet je toch dat ik hier zit te wachten? Op jou? Ja, tot je terugkomt? Dus als je nou hebt gezien dat ik je volgde, moet je geen rondje lopen maar dezelfde weg teruggaan. Ja, want dan kom je mij weer tegen en dan kunnen we samen naar huis lopen. Nee, dat lukt niet als je dat rondje loopt. Dan zit ik hier dus voor niks te wachten terwijl jij dan allang weer thuis bent. Wil je daar in het vervolg rekening mee houden? Omdat ik het fijn vind om samen naar huis te lopen inderdaad. Hebben we dat nu afgesproken? Dan lopen we dus nu lekker samen terug naar de redactie. Wat zit er in die boodschappentas?

Geen opmerkingen: