zaterdag 9 januari 2010

Mij hou je niet voor de gek.


Japekoppie:
Nou, dat ruikt goed. Iets met room. Ja, daar ben ik dol op, op room. En als ik snel ben.....



Hoezo mag ik daar niet aankomen? Ik ben toch de voorproever hier? Wat krijgen we nou? Bovendien heb je genoeg van dit. Ja, in de keuken staat nog meer, ik heb het zelf gezien! En bovendien ligt dat ene stukkie een heel eind van het grote stuk af, en dat betekent altijd dat het voor mij apart is gelegd. Deze keer niet? Daar geloof ik niks van.



Ik snap dat mens niet. De ene keer wel, de andere keer niet. Geen peil op te trekken. Maar dit stukje is toch echt voor mij. Dat zag ik al toen ze het van het grote stuk afhaalde. Nee, mij hou je niet voor de gek.....

3 opmerkingen:

ina zei

En dan het het nog Tompouche ook, vooral als je het hardop zegt zou je denken dat het hele ding voor Japekop moet zijn.

Annemieke zei

Zoals dat fliebertje daar ligt, lijkt het er inderdaad op dat het een voorproeffliebertje is Japekop! Ik zou het ook niet meer snappen als ik jou was.

ina zei

Of is het hele gebakje voor Japekop en mag zijn mens misschien een fliebertje om voor te proeven?