woensdag 20 januari 2010

Vies bad!

Vandaag vernamen wij van het mens van blafbeest "Borderliner" Luna, dat haar bad talloze vieze katpootafdrukjes telt. (Zie vorig bericht.)
Tja, zeiden wij haar, dan had u maar uw dakpannen moeten schoonhouden! Haha! Mens van Luna was echter niet zo geamuseerd. En toen wij haar voorstelden om blafbeest Luna eerst door een sopje heen te halen en dan vervolgens met Luna het bad schoon te vegen, keek zij nog bedenkelijker. Toen wij het mens van Luna vertelden dat wij haar gespaard hadden door NIET te vermelden dat wij haar uit de kroeg hadden gevist, bond zij weer een beetje in.
Maar nu wij dit bericht hebben gemaakt en geplaatst, kan het best zijn dat zij alsnog verhaal bij ons komt halen!
Hopelijk dus leest zij het Katblad voorlopig even niet. En anders hebben wij vette pech....

6 opmerkingen:

ina zei

Moet ik het bad komen schoon-poetsen? Met Igor?

mevrouw Katblad zei

U wilt Igor door een sopje heen halen en dan.......??? Ik zou dat niet doen als ik u was!

ina zei

Was ik ook echt niet van plan!
Het was meer bij wijze van spreken.

marian zei

U zou het niet verder vertellen! U begrijpt wel wat ik bedoel!

Mevrouw Katblad zei

Uhhh?

Hans zei

Sprak vanmiddag opde borrel van de Museumgroep Leiden Luna's mens.
Ze vond het een mooi verhaal!