vrijdag 8 januari 2010

Niks an...


De Boez:
Helemaal niemand te zien hier. Waarom moest ik nou mee? Verkennen? Er valt toch niks te verkennen? Ik krijg alleen maar kouwe poten. Alweer ja. Ik wil niet zo ver van huis. Ja, voor de deur wil ik wel buitenspelen want dan kan ik snel weer naar binnen toe als ik het koud krijg. Maar niet hier dus. Harremans zit ook binnen, zie je dat?



Ja, terwijl die toch best wel tegen een stootje kan. Flinke jongen inderdaad. Maar zit dus wel lekker binnen, heh? Nee, hij heeft geen kattenluik. Maar ik dus wel.



Ik ga alvast, goed? Kom je mee? Er valt hier toch niks te fotograferen. En misschien zijn Cera en Oscar ondertussen buiten gekomen. Ja, dan gaan we samen spelen. Voor onze deur dus, ja...


Waarom loop je nou zo langzaam? Glad? Nou, doe dan maar voorzichtig. In de Poort ligt geen sneeuw. Gaan we nu door de Poort? Naar huis ja. Graag. Ik snap sowieso niet wat we hier kwamen doen. Nee, ik vond er niks an. Kom nou maar.

2 opmerkingen:

marian zei

De foto van Boezje is prachtig,kan heel goed dienen als kerstkaart! En heeft ze nou nog geen sokken voor je gebreid? Leuke rode sokjes, dat zal je goed staan!

Katja zei

Wat een koppie !!!