maandag 18 januari 2010

Ruikt vreemd.


Boez:
Waarom ik hier zit te mauwen? Wel, natuurlijk omdat jij daar naar binnen ging en de deur dicht deed. Toen wist ik niet meer waar je was. Nee, ik zag je niet meer. Ja, ik dacht: als ik ga mauwen, komt ze wel weer tevoorschijn. En ik had gelijk, heh? Ja, want daar ben je dus! Zal ik naar beneden komen?



Mag ik ook binnen? Ah, ze hebben hier geschilderd? Waar zijn al die mooie schilderijen dan? Oh, meegenomen. Fijn dat ik hier even mag rondkijken. Wat doe je hier eigenlijk? Gaat me niks aan zeg je?



Hier staat iets geks op de grond. Ruikt vreemd ja. Ik dacht eerst dat dat soortgenoten van mij waren, maar twijfel nu toch wel erg. Omdat ze stinken inderdaad.
Gaan we nou weer naar huis? Nog niet? Oh, je moet nog dingen doen. Ik ga vast naar buiten. Ja, daar ga ik op je wachten. En mauwen ook ja, want anders vergeet je misschien dat je naar huis moet komen. Je komt toch wel gauw, heh?

1 opmerking:

ladybelle zei

Grappige fotoserie,
die boez moet alles inspecteren hè