zondag 10 januari 2010

Tunnelvisie.


Boezelmans:
Ik heb dit ding gevonden in de gang, en mijn mens zei dat -ie eigenlijk voor het asiel is. Ja, 't ding komt bij Oscar vandaan, want Lima en Os wilden 'm niet. En mijn mens dacht dat ik 'm ook niet wilde, maar ik vond 'm dus in de gang en vond het wel cool, zo'n ding. Dus heeft ze 'm in de kamer neergelegd voor me, en nou ben ik aan het testen. Het schijnt een tunnel te heten. En hij kraakt behoorlijk. Maar mij stoort dat niet en bovendien pas ik er net in. Nee, ik snap niet dat deze tunnel door Os is afgewezen. En ik snap ook niet dat mijn mens 'm naar het asiel wil brengen.
Ja, ik pas er precies in! Lachen, heh?



En als ik rustig lig, kraakt -ie echt niet. Dus heeft ze er ook geen last van, toch? Nou dan.



Ja, hij is op maat gesneden, deze tunnel. Als ik erin kruip, ziet niemand mij meer. Een perfecte schuilplaats inderdaad. En helemaal voor mij alleen want Japekop en mevrouw Troy vinden dat gekraak niet zo leuk. Ik kan er wel tegen ja, ik ben niet zo gauw bang voor geluiden. Behalve voor geknal dus heh? Maar dat is gelukkig nu helemaal over.


Ik zou er zelfs zomaar een dutje in kunnen doen, in deze tunnel. Ja, het ligt hier heel leuk en lekker. Maar ik kan niet te lang dutten want Os komt zo weer en dan moeten we weer gaan spelen. En misschien komt Cera ook en dat is mijn vriendinnetje. Nee, dan laat ik deze tunnel zo in de steek want mijn vriendjes zijn belangrijker.
Maar ik hoop dus dat ze de tunnel hier houdt en 'm niet naar het asiel brengt. Ja, als ik er genoeg van heb, mag ze hem wegbrengen. Eerder niet nee. Omdat ik er dus precies in pas en omdat het zo leuk kraakt, deze tunnel. Ja. Mijn tunnel ja....

4 opmerkingen:

ina zei

Hij staat je prachtig, Boez.
Ze moet inderdaad nog maar even wachten met hem naar het asiel doen.

Wilma zei

Hahahaha, hij past er inderdaad net in. Die tunnels zijn hier ook favoriet hoor, dus ik weet niet of de Boez hem wel kwijt wil.

Annemieke zei

Wij hebben ooit ook zo'n tunnel gekocht - onze beesten vonden het helemaal niets! We moesten ze er met snoepjes inlokken en dan nog bleven ze er niet langer dan nodig in...Fijn om te horen dat er ook katten zijn die ze wel waarderen!

ladybelle zei

Nou zeker een leuk huisje hè boez