woensdag 3 februari 2010

Vrije jongen.


Thassos:
Waar bent u geweest, mevrouw Katblad? Ja, ik zag u net uit een wielhuis stappen, dus u bent weggeweest. Wel, waar zat u? Twee sterrenrestaurant? Omdat mijn eettent twee weken dicht is? En? Was het lekker? Ja, ik weet dat wij niet aan een sterrenrestaurant kunnen tippen, maar in elk geval is ons eethuis wel muizenvrij, heh? Daar zorg ik namelijk persoonlijk voor. Nee, nu dus even niet omdat ik vakantie heb. Daarom zwerf ik een beetje rond inderdaad. Ach, verveling kun je het niet noemen nee. Ik ben gewoon een vrije jongen heh? Ja, en daarom trek ik er graag op uit. En ik ga ook graag bij allerlei mensen op bezoek. Zoals nu bij u, ja. Zal ik even bij u binnenkomen? Nee? Oh, u heeft al een gast? En die is bang voor mij?
Wel, dan ga ik maar weer. Misschien kom ik morgen wel weer even langs maar misschien ook niet. Nee, het kan ook zijn dat u mij pas over een paar weken weer ziet. Omdat ik een vrije jongen ben inderdaad, dat heeft u goed gezien en begrepen. Welterusten mevrouw Katblad!

Geen opmerkingen: