dinsdag 16 februari 2010

Helemaal niks.


Panda:
Nee, ik wend mijn kop af en u krijgt niet de foto die u wilt. Ik blijf dus ook niet voor u stilstaan, dat heeft u goed begrepen, mevrouw Katblad! U wilt de reden weten? Wel die is zeer eenvoudig en duidelijk. Ik zag u lopen met een bakje kip voor Bohr, en het is niet in uw hoofd opgekomen om ook wat voor mij mee te brengen, heh? Wel, vandaar dus. Ja, daarover heb ik de pest in, dat klopt. Voila. Nee, het kwaad is geschied. U heeft niet het recht om zich zo te gedragen, en al helemaal niet tegen mij, en dat zult u weten ook. Nee, ik voel mij ernstig tekort gedaan. Ja, best kans dat ik het morgen allemaal weer ben vergeten, maar nu hoef ik u dus even niet. Nee, geen leuke foto van mij dus, geen kopje, helemaal niks. In feite heb ik u helemaal niet gezien. En nu weet u waarom....

Geen opmerkingen: