maandag 15 februari 2010

Gevonden muis terug naar Bohr.


Boez:
Wat ga je daar doen? Zie ik nu goed dat je mijn muis hiernaartoe hebt meegenomen? Ja, de muis die ik eerlijk gevonden had? Ik had 'm nog zo goed verstopt! Onder de bank, ja! Wat ga je nu met die muis doen?



Ik wil mijn muis terug! Het was mijn muis! Kom op met die muis!



Geef je hem nou aan Bohr? Wat krijgen we nou? Gekker moet het niet worden!


Gaat Bohr nu met mijn muis spelen? MIJN MUIS!
NEE, ik heb er nog niet genoeg. Ik spaar muizen en deze is van MIJ! Eerlijk gevonden!!!
Mevrouw Katblad is STOM! STOM MENS! GEEF MIJ MIJN MUIS TERUG!

9 opmerkingen:

ina zei

Wat een prachtige reportage!
Die boze Boez die bovenop de leuning van het bankje staat om alles toch maar goed te kunnen zien.
Was de muis van Bohr, of kreeg hij hem omdat hij alleen thuis was?

Inge zei

Geweldige foto's!!

Annemieke zei

Wat een mooie foto's!

Jacq. zei

Wat moest ik lachen! Wat een leuke reportage en supermooie foto's van de Boez.

Hans zei

Hoi Annemarie,

nee, mijn reactie was zeker niet bedoeld voor het katblad, maar mijn outlook werkt niet meer bij uitgaande post, vandaar op deze manier, net zoals dit antwoord. Ziggo moet bij me langs komen om het te repareren.

Mvgr

Hans

Katja zei

Wat een fantastische foto's weer !

Wilma zei

Heerlijke reportage Annemarie! Dat is weer De Boez ten pootjes uit!

marian zei

Ik vind dit niet eerlijk! Bohr moet eerst maar eens met wettig en overtuigend bewijs komen dat die muis van hem is!

de redactie zei

Eh..., van haar bedoelt u?