zondag 21 februari 2010

U bent getikt.


Bel de Franskat:
Ik zit binnen, ja. Mag dat soms niet? U vindt dat ik, als ik de "SvdB" (Schrik van de Buurt - red.) wil zijn, mij meer moet laten zien? Wel, dat maak ik dus zelf wel uit. Ja, ik vind het te koud buiten. Heb Frans bloed heh? Vandaar dus, ja. Bovendien is het nog vroeg en ik slaap graag uit. Ben nog maar net wakker, inderdaad. Waar zijn uw redacteuren dan? Ik zie er namelijk maar eentje. Die kleine schijtenbroek van u dus, ja. Hij wil zeker de grote ronde niet lopen? Nee, ik zie het. Hij wil nu al naar huis heh? Zit te jammeren bij de Steeg! En die anderen? Oh, die slapen dus nog. Wel, u bent getikt dat u hier rondloopt met uw camera om deze tijd. Iedereen slaap nog namelijk. En verder maak ik dus zelf wel uit wanneer ik de straat op ga, en dat heeft helemaal niks te maken met wel of niet Schrik-zijn. SvdB ja. Gaat u maar gauw naar huis want ik heb u niks meer te vertellen. Dag mevrouw Katblad!

1 opmerking:

Annemieke zei

Dat is niet zo heel beleefd. Wat het weer betreft heeft hij overigens wel gelijk: het is weer om in je bed te blijven liggen (hier hebben we natte sneew - beh).