donderdag 18 februari 2010

Oma-mens.


Cera:
Oma kwam langs. Ja, mijn eigen oma-mens en dus niet die van de redactiekatten. Dus ze kwam ook speciaal voor mij. Toen ze kwam, lag ik op mijn stoel boven te slapen. En toen ik haar hoorde roepen, ben ik natuurlijk direct naar beneden gekomen. En toen ben ik bij haar op schoot gaan zitten.



Ja, de Boez was jaloers. Hij wilde ook bij mijn oma-mens op schoot, maar omdat het mijn oma-mens is mocht dat niet. Van mij niet, nee. En ik heb me heerlijk laten aaien door oma. Ja, op de foto kun je heel goed zien hoe ik ervan genoot. Mijn oma-mens is namelijk de liefste die er bestaat. Ja, als je dat maar weet. En ik hoop dat ze heel vaak langs komt. Mijn oma-mens.

2 opmerkingen:

marian zei

Ik was erbij toen Oma op bezoek was en het was heerlijk om Cerameisje zo te zien genieten. En Boez is niets te kort gekomen hoor, daar zorgt hij overigens zelf ook heel goed voor!

Inge zei

Wat lief!