Helaas..... Het licht in de DELL laptop van mevrouw Katblad is voorgoed gedoofd......
Er wordt momenteel actie ondernomen om de bestanden van de harde schijf te redden en over te brengen naar een nieuwe (van een ander merk).
Het probleem zat inderdaad in de klep, waar een kleefbandje met allemaal draadjes schijnt te zitten. Repareren zou zo'n 300 euro gaan kosten, en al waren wij gehecht aan het Delletje, we hebben er toch maar voor gekozen een nieuwe te kopen.
En u moet dus nog even geduld hebben, maar dat is natuurlijk een kleinigheid in vergelijking met onze zorgen! Of niet soms?
De redactie.
maandag 3 mei 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
7 opmerkingen:
Oh wat een pech Annemarie! Ik hoop dat je snel weer een werkende laptop tot je beschikking hebt!
Neem het er even van, mevrouw Katblad! U kunt nu toch niets doen.
Rust eens lekker uit.
Zo hep elk nadeel se voordeel.
Nou, daar bent u mooi klaar mee!
Is er een gironummer ten behoeve van het behoud van het katblad/de aanschaf van een nieuwe laptop?
Help, geen Katblad!? Hoe moeten we dat overleven?
Jeetje, dat is afkicken Annemarie! Zowel voor jou als voor ons. Maar ik denk dat het nieuws zich aardig opstapelt, dus zodra het LKB weer online is, zullen wel wel een hoop nieuws voor onze kiezen krijgen.
Heel veel sterkte met deze crisis.
Wat een gedoe Annemarie? Kan ik je ergens mee helpen?
Het leven zonder computer is zwaar, ik moest ook een weekje zonder doen. Sterkte Annemarie, misschien kun je ff bij iemands computer?
Een reactie posten