vrijdag 21 mei 2010

Superslank!


Igor:
Goeiemorgen mevrouw Katblad, bent u daar weer? Ja, ik ken u best nog. Het is zeker weer etenstijd? Ja, ik heb best wel trek.



Maar u mag mij ook best aaien hoor! Ja, doet u maar even. Voelt u het? Dat ik ben afgevallen? Ja, ik zit nu lekker ruim in mijn vel heh? Dat komt doordat ik zoveel aan gymnastiek doe. Dag en nacht ja. Wel, ik heb natuurlijk een schitterende boom tot mijn beschikking, en daar klim ik dus regelmatig in en uit. Ja, zo vliegen de onsjes er wel af. Verder eet ik natuurlijk ook erg gezond en matig. Ja, een matige haarfabriek is zijn portie gourmet wel waard, toch? Zullen we dan maar gaan? Wel, naar de keuken natuurlijk!



Njammie. Heerlijk ja. Komt Iwan niet eten? Mag ik zijn portie dan? Nee?
Ja, ik vond het ook fijn u weer eens te zien. Sta ik goed op de foto? Dat iedereen kan zien hoe slank ik ben geworden? Dan is het goed. Ja, dat mag u allemaal in uw Katblad zetten. Graag vandaag nog ja.

5 opmerkingen:

Hans zei

Wat zie jij er goed uit, Igor! (Iwan ook hoor, maar daar mag wel een paar grammetjes van af). Een troost Igor: bij mij ook. . . .

ina zei

Ze zijn weer niets tekort gekomen.
Mevrouw Katblad, bedankt.

Hannah zei

Wat een mooie poes ben je Igor! de hartelijke groeten van je nicht Maxi in New Zealan. Ik ben ook pas gewogen tijdens mijn jaarlijk bezoek bij de dierenarts, ik was half pond verloren, waar weet ik niet,onder een struik? Ze zeggen dat ik nog steeds te veel weeg. Wel, als je ook net gegeten hebt............

Annemieke zei

Je bent inderdaad mooi dun Igor! En je hebt een dikke vacht, dus daardoor lijkt je dikker - en toch ben je slank!

Wilma zei

... en je bent alweer een stukje donkerder van kleur geworden Igor en inderdaad een stukje slanker. Heb je nog je dikke wintervacht, of is dit al je zomervacht?