vrijdag 7 mei 2010

Paar vierkante meter.


Ollie:
U zegt dat u mij bijna niet ziet? Wel, dat is nu juist de bedoeling. En doet u alstublieft de deur dicht want er lopen allemaal vreemden door ons huis. Ja, dit is de enige veilige kamer op dit moment want overal wordt getimmerd en geboord.
Overdag zit ik hier alleen, dat klopt. En mijn mens zit hier ook vaak, dat klopt ook. Charl is op stap, de hele dag. Oh, zit die bij u? Wel, 's avonds zijn we allemaal hier. Ja, op die paar vierkante meter inderdaad. En dan loop ik wat rond door het huis. Als die vreemden allemaal weg zijn dus, heh? Maar het moet niet veel langer meer duren, dat gedonder hier in huis. Ik persoonlijk ben er helemaal klaar mee ja. En ook met dit gesprek. Wilt u de deur weer goed achter u dicht doen?

4 opmerkingen:

ina zei

Ach, arme Ol. Gaat het nog lang duren allemaal? Zo ja dan kan hij misschien beter in een pension verblijven tot alles achter de rug is.

katja zei

Goed van je Ollie, dat je 's avonds wel een beetje door het huis durft te lopen. Kan je je pootjes tenminste even strekken. Heel veel sterkte nog gewenst de komende tijd, ook voor Charli en je mens !

Annemieke zei

Ik hoop dat het allemaal snel klaar is, Ollie, Charlie en mens van O&C!

Wilma zei

Ach, wat een ellende voor die twee. Ik hoop dat het nu snel afgelopen zal zijn en de rust terug zal keren.