zaterdag 22 mei 2010

Dat ging maar net goed.


Oscar:
Nee, ik lig inderdaad niet zo gemakkelijk. Mijn buik ja, die zakt een beetje door. Ja, daardoor hang ik min of meer aan mijn voorpoten, dat klopt.



Waarom ik hier lig? Wel, ik heb niks anders te doen. Nee, de Boez is niet in de buurt, want die moest zo nodig het dak op. Hij ging onder het poortje door, ja. Nee, ik kon hem niet volgen en u weet best wel waarom dat niet ging. Buik ja. Erg kinderachtig dat hij persé het dak op wilde, terwijl hij weet dat ik niet mee kan met hem. En nou zit ik hier helemaal alleen eenzaam te wezen en blijf hier tot hij terugkomt. Wacht effe, ik geloof dat ik nu doorzak....



Zo, dat ging maar net goed heh? Misschien maar beter dat ik naar beneden kom. Oef, nee het valt niet mee om een beetje veilig beneden te komen. Ziet u hoe deze pergola staat te zwaaien?
Mogen ze wel gauw wat aan doen inderdaad, voor de boel instort.



Ik ben bijna beneden en dan praten we wel verder, goed? Ja, even concentreren nu, en goed kijken waar ik mijn poten zet. De klimop is stevig genoeg, dus daar zal het niet aan liggen, nee.
Gaat u even opzij met die camera? Ja, zo gaat het goed.

4 opmerkingen:

Annemieke zei

Nou Oscar, jij moet oppassen - je bent aan de forse kant! Dat krijg je er natuurlijk van als je in verschillende huizen eet...

marian zei

Ongemakkelijke houding hoor Os.. je ziet er zelfs een beetje groen van!

katja zei

Jemig Oscar, als de pergola bijna instort door jouw gewicht mag je er wel eens wat aan gaan doen zeg !

de redactie zei

Nee, u begrijpt het verkeerd! Os is niet zo zwaar meer, zijn buikje hing gewoon want had geen steun, en de pergola staat echt op instorten wegens doorgerotte palen!