dinsdag 12 mei 2009

Van links naar rechts en weer terug.


Luna:
U gaat toch niet weer wat vertellen over mijn dikke buik, heh? Nee, want dat ben ik eerlijk gezegd een beetje zat. Bovendien heb ik er nauwelijks last van en gaat het u dus helemaal niets aan. Dat mijn buik een pietsie dik is inderdaad.


Alleen als ik hard moet rennen zit ie een beetje in de weg, die buik. Ja, dan zwabbert het een beetje van links naar rechts. En ook weer terug dus, ja. Het is voornamelijk los vel hoor! Ja, dat komt vanzelf als je wat ouder wordt en je een behandeling hebt ondergaan. U vraagt watvoor behandeling?


Nou, die ene natuurlijk. Ja, om geen kits meer te kunnen krijgen. Maar nu genoeg daarover.
Kijk: het rollen gaat nog prima. Vooral als ik op mijn rug lig. U wilt mij zeker niet aaien? Nog steeds bang dat ik u zal meppen zeker? Ja, dat is dan jammer. Ik kan u echt niet op andere gedachten brengen?


Ik vind dat wij daar dan maar eens over moeten babbelen. Over die angst van u, ja. Ik mep namelijk niet altijd. Ja, onberekenbaar ben ik wel. Maar als u nu die camera even wegdoet, heeft u twee handen vrij. Ja, ik zal u precies vertellen wat ik in gedachten heb, maar eerst die camera maar even in de jaszak, heh?

3 opmerkingen:

marian zei

Oei! Gevaarlijk!!

Annemieke zei

Kits of kids?

Ze is zeker onberekenbaar!

De redactie zei

Kit(ten)s!!!