zondag 3 mei 2009

Dat is dan afgesproken.


Simba:
Ik heb mij verstopt dus u ziet mij niet. Natuurlijk zie ik u wel, maar dat spreekt vanzelf. Want ik kijk toevallig door een spleetje.



Ja, ik zie u dus duidelijk. Maar omdat ik achter de stoel zit, ziet niemand mij. Omdat ik dus verstopt zit ja. Dus u ziet mij ook niet. Ja, daar ben ik zeker van.



En nu beweert u dat u mij wel ziet? U maakt zelfs een foto van mij? Wel, dat was niet de bedoeling. Nee, u mag mij helemaal niet zien. Eigenlijk is het ook onmogelijk dat u mij ziet. Omdat ik dat zo besloten heb, ja. En als het anders is, heb ik me blijkbaar vergist. Maar eerst wil ik daar bewijzen van. Want ik zit verstopt en u heeft mij niet en nooit gezien. Ja, daar blijf ik bij. Dus ik stel voor dat u doorloopt en iedereen vertelt dat u mij niet heeft gezien. Ja, dan komt het wat mij betreft allemaal wel in orde. Als u maar doet wat ik zeg dus. Afgesproken?

3 opmerkingen:

Annemieke zei

Misschien is dit een gedachtenspinsel van rode katten. Elrond is er ook van overtuigd dat als hij zijn kop in onze oksels stopt bij de dierenarts, niemand hem ziet omdat hij niemand ziet (het is zo'n held).
Zijn vader (Loki - ook rood) kon je ook rustig krijgen door een kussensloop over hem heen te gooien.

ina zei

Wat mooi, die angstige ogen door dat spleetje.

marian zei

Het is weer genieten van deze prachtige foto's. Ze geven zo mooi de essentie weer!