vrijdag 15 mei 2009

Nog te vers.


Mio:
Ja, ik ben weer thuis. Van weggeweest inderdaad. Ik was uit logeren maar dat vond ik drie keer niks. Nee, ik was liever thuisgebleven dus. En nu voel ik me niet helemaal lekker, als het ware.



Nee, hij moet me dat niet meer flikken, mijn mens. Mij uit logeren sturen dus. Ik wil er verder niet over praten nee. Het is allemaal te kort geleden en het zit me bovendien nog enorm dwars. Dus ik heb liever dat u weer gaat. Misschien kunnen we het er later eens over hebben. Als een soort evalutie dus ja. Maar dan moeten eerst de scherpe randjes ervan af. Ja, het is nu nog allemaal te vers.....

4 opmerkingen:

marian zei

Nou dat is erg zeg! Gelukkig is Mio weer terug op zijn eigen stekje! Ach en wat zal ik verder nog zeggen: soms is het goed even weg te zijn dan weet je je eigen huis ook weer te waarderen!

Wilma zei

Ahhh gossie, arme Mio! Sommige dieren moet je gewoon niet verkassen. Maar ik denk dat hij snel weer zijn ritme gevonden zal hebben hoor. Hij is een kat en daarvan is bekend dat ze zich snel aanpassen.

de verslaggever/fotograaf zei

Ja, maar van katten is ook bekend dat ze behoorlijk de pest in kunnen hebben, heh? Maar dat wist u natuurlijk al.

Wilma zei

Jazeker weet ik dat, maar dat duurt gelukkig nooit lang.