zondag 10 mei 2009

Onopgelost probleem.


Ha, mevrouw Katblad! Ja, ik zit hier al uren. Helemaal alleen inderdaad. Mijn mensen zijn vertrokken en hebben mij niet de mogelijkheid geboden de beschutting van mijn huis op te zoeken. Dat betekent dus dat ik hier zit, en de mogelijke prooi ben van al die pestkoppen die zich hebben verenigd in de partij "Hof is Vol".


Maar goed, u bent er nu en u gaat mij binnenlaten, heh? Voor u een kleinigheid en voor mij vervolgens een goed opgelost probleem, ja.



Komt er nog wat van? U zegt dat u geen sleutel heeft? Jokt u nu niet een beetje of spreekt u de waarheid? Ach, nu moet ik dus toch buiten blijven. Tot het mijn mensen belieft thuis te komen, inderdaad. Ja, dat is een treurig gegeven. Nee, ik heb u verder niets te vertellen. Geen sleutel, geen interview, zo simpel is dat.....

2 opmerkingen:

ina zei

keihard onderhandelen is dat.

Annemieke zei

Arme Bohr! Hopelijk kwamen je mensen op tijd terug en ben je niet lastig gevallen door die pestkoppen van HiV.