vrijdag 15 mei 2009

Ongestoord soezen.


Rooie Gijs:
Nee, echt zomeren wil het nog niet. Al is de temperatuur wel aardig. Maar als je beschut ligt, lig je goed. Zoals ik nu, ja.



Ja, de plantjes worden zo wel een beetje geplet. Maar dit is tenslotte mijn tuin dus kan ik zelf bepalen of ik iets plet of niet. En Harremans, die altijd de hang- en ligplekken maakt, is nog niet zo actief daarmee bezig geweest dus heb ik zelf maar een ligplek gemaakt.



Lekker met mijn kop in de zon inderdaad. Zeg, u komt nu wel erg dichtbij. U bent toch niet van plan erbij te komen liggen heh? Nee, dat zou ik niet prettig vinden. Dat heeft u goed gezien.


Fijn dat u er weer vandoor gaat. Dan kan ik ongestoord verder soezen. Neemt u dat kleine mormel mee? Omdat hij ten eerste hier helemaal niet mag zijn omdat het Hof al vol is inderdaad, maar ten tweede vind ik hem een lastpost. Vliegt hier door de tuin als een ongeleid projectiel ja, en zo veroorzaakt hij een hoop onrust. Nee, dat maakt het soezen er niet prettiger op. Dus als u hem mee kan nemen naar uw eigen straat, zou ik dat wel zo aangenaam vinden. Anders moet ik zelf stappen gaan ondernemen en ik lig hier net zo lekker. Alvast bedankt, ja.

Geen opmerkingen: