woensdag 20 mei 2009

Prettig tijdverdrijf.


Mevrouw T. Troy:
Buitenwater is altijd het lekkerst, ja. Vooral als er een bloemetje in drijft en er groene aanslag op de bak komt. En als het ook nog geregend heeft en we dus te maken hebben met water uit de natuur, is het helemaal zoals het wezen moet.



Ik neem dan ook graag de tijd om van dit water te genieten. Ja, een paar lebbertjes nemen, even pauzeren en dan weer wat lebbertjes nuttigen. Vooral als de anderen uit de buurt zijn of midden op straat liggen te rollebollen, kan ik op mijn gemak genieten van dit prettige tijdverdrijf inderdaad. Nee, te lang kan ik er ook niet mee bezig zijn, want het loket moet ook bewaakt worden en alleen ik kan dat op de juiste wijze doen, heh? Daarom.

3 opmerkingen:

ina zei

Geniet er maar lekker van, mevrouw Troy, u hebt het verdiend.

Annemieke zei

Voor mij ziet het er niet heel appetijtelijk (appeteitelijk?) uit - maar als Mw Troy ervan geniet zal het wel goed wezen.

de redactie zei

Wij denken ook van: Yegghh!