donderdag 24 december 2009

Zakdoekje?


Cera:
Zo, u heeft het druk heh? Met die Kerstbijlage van de krant? En al die mails ook nog, ja! En dan al die boodschappen! Ja, ik zag u net sjouwen met tassen en heb met u te doen. Vandaar dat ik even bij u kom zitten. Om u te kalmeren inderdaad. Wel, u wordt vanzelf rustig als u mij aait. Ja, dat is algemeen bekend. Dat de mens heel rustig wordt van zachte vachtjes strelen, ja. En mijn vachtje is superzacht, maar dat weet u natuurlijk wel, heh?
Kom ik nu straks ook in die bijlage? Als ik verhuisd ben? Omdat alle katten van buiten de Katbladbuurt daarin komen? Ja, want straks woon ik hier niet meer en dan hoor ik er niet meer bij, toch? Tja, dat zal gek zijn inderdaad....
Wel, aait u mij nog maar even. Ja, daar wordt u erg kalm van. Of juist niet misschien? Zal ik een zakdoekje voor u pakken?

2 opmerkingen:

Annemieke zei

Wat is het toch een schat! Ik ken haar alleen van het katblad en ik zal haar zelfs missen als ze alleen nog maar sporadisch in de bijlage komt. Maar nu geniet ik nog van haar in het katblad. Ze zit ook weer erg mooi te poeseren.

Succes met de kerstvoorbereidingen trouwens. Zelf ook al naar de supermarkt geweest - kerstgedachte was ver te zoeken! Wat een drukte.

ladybelle zei

Ja,een mooi portret,
en al die leuke verhalen,
we zullen je missen hoor!

xxx