dinsdag 1 december 2009

Niet in Leiden. Of wel?


De Poezenkrant is weer uit! Deze keer nr. 54 met de brief die onze mevrouw T. Troy schreef op pagina 23. Mensen met een abonnement hebben 'm al in huis, en een dezer dagen komt-ie in de winkel te liggen. Behalve in Leiden. Want er is geen boekwinkel hier die De Poezenkrant (van Piet Schreuders, van het Het Grote Boek van de Poezenkrant, met die staart, weet u wel?) wil verkopen. Waarom niet? Wij snappen er niets van en vinden het een grof schandaal.
Daarom hebben wij voor onze lezers een aantal besteld, zodat u, als Leidenaar, niet helemaal naar Den Haag, Utrecht of Amsterdam hoeft te reizen om zo'n prachtige krant te scoren. U kunt gewoon bij de redactie van het Leidsch Katblad terecht. En: Op is niet Op. Wij bestellen gewoon bij als dat nodig is.
Wilt u De Poezenkrant nr. 54 voor de Sinterklaas nog in huis hebben, misschien wel cadeau geven? Stuur ons een mailtje en wij zorgen ervoor dat dat helemaal gaat lukken!
De redactie.

5 opmerkingen:

Inge zei

Mevrouw Troy, dat is een korte maar krachtige mening waar ik het geheel mee eens ben!
Het LKB is iedere dag te lezen met veel beter nieuws dan PoKra.

de baas zei

Wel, mevrouw Troy en mevrouw Inge zijn een andere mening toegedaan dan de baas van het Leidsch Katblad en mevrouw Katblad zelf dus. Wij vinden namenlijk de Krant en het Blad niet te vergelijken. Bovendien willen wij die stapel wel graag verkopen, heh? Juist ja!

Katja zei

Nou, ik ben altijd heel blij als ik zo onverwachts weer eens een Poezenkrant in de bus krijg (al dertig jaar dus).
En ik ben heel trots op mevrouw Troy dat haar brief er nu in staat (met een afbeelding van het Katblad erbij).
Wat een verhaal trouwens van die Italiaanse posterijen die in 1993 een plaatje uit de Poezenkrant hebben gejat om op 3000.000 postzegels af te drukken (even reclame maken voor die Poezenkranten die de redactie van het LKB heeft besteld).

mevrouw Katblad zei

Natuurlijk zijn wij wel heel blij met het compliment van mevrouw Inge, hoor!

Annemieke zei

Ik ben de 24999e bezoeker, dus als ik het goed begrijp ben ik dan de 25000e bezoeker!
Hoera voor het LKB! Een mooie prestatie!