donderdag 24 december 2009

Extra bordje?


Rooie Gijs:
Ik heb het wel gezien! Ja, u ging die jongens eten geven! En nou loopt u mijn deur voorbij!
Ik dacht al dat u niet te vertrouwen was! Dat u anderen voortrekt dus, enzo! Hoe zit dat met die kerstgedachte, heh? Ja, van dat extra bordje voor zielige verschoppelingen? Nou? U vindt mij noch zielig noch een verschoppeling zegt u? Maakt u dat uit dan? Ik bedoel maar!
Wel, u krijgt nog een kans van me. Ja, als u nu naar uw huis gaat, iets lekkers voor mij haalt en dat bij mij komt brengen, zou het eventueel weer goed kunnen komen tussen ons. Omdat de herdertjes bij nachte liggen en de engelen zingen, inderdaad. Ook in de Gloria dus. Ja, en al dat andere er nog bij. Schiet u vooral een beetje op want het is hier nogal frisjes voor het open raam. Ja, en neem die Cera mee de Hoftuin uit, want u weet: regels zijn regels en er mogen hier geen vreemdelingen komen dus. Kerstgedachte? Ik weet niet waarover u het heeft. Ja, vergeet u maar alles wat ik net heb gezegd. Behalve dan van dat extra bordje, heh?

2 opmerkingen:

ladybelle zei

Grappig ahum...

ina zei

Lekkere ouwe mopperpot!