zaterdag 12 december 2009

Laten we maar naar huis gaan...


De Boez:
Oom Gijs is boos heh? Ja, hij deed net heel naar tegen me. Hij zei dat ik op verboden gebied was en dat ik terug moest naar mijn eigen land. Maar dat snap ik niet want ik woon toch hier vlakbij en kwam alleen maar om te spelen! Nee, ik wou helemaal niet slechte dingen doen, alleen maar een rondje lopen en kijken of Harremans en Panda er waren want die vind ik aardig. Ja, ik vind iedereen eigenlijk wel aardig en wil met allemaal spelen maar die Rooie Gijs wil niet met mij spelen en wil ook niet dat ik hier kom en gaat dan tegen me grommen en naar mij slaan en bijten! Nee, ik snap daar helemaal niks van want ik ben toch niet vervelend of gemeen? Waarom is oom Gijs nou boos op mij? Nee, ik vind dit helemaal niet leuk! Ik wil iedereen lief vinden en dat iedereen mij lief vindt! Zit de wereld niet zo in elkaar? Moet ik nog veel leren? Moet dat echt? Ja, laten we dan maar weer naar huis gaan. Misschien is Cera daar wel of de Ozzy (Oscar - red.) want dat zijn mijn vriendjes en die zijn wel lief. Nee, oom Gijs is een nare, ouwe mopperkont en hij maakt me bang en ik wil niet bang zijn. Gaan we naar huis? Ja, dan ga ik mee. Komt Rooie Gijs niet mee? Blijft hij hier? Dan is het goed. Ja, ik ben bang voor hem dus laten we maar gauw gaan. Nee, voorlopig kom ik hier niet meer terug. Morgen misschien weer ja, als oom Gijs er niet is tenminste. Gaan we nou?

Geen opmerkingen: