dinsdag 29 december 2009

Feestje?


Japekop:
Ik hoor best wel dat geknal, maar dacht dat het een feestje was. Ja, omdat Storm is vertrokken. Dus ik dacht ook dat er wel een feestmaal zou zijn. Daarom zit ik klaar, ja. Ik heb gezien dat Boez en mijn moeder naar boven zijn gevlucht, maar die hebben het vast niet begrepen. Van dat feestje dus. En dat Oscar hier ook is, daar heb ik sowieso de pest over in. Maar Cera zit hier boven mij en denkt met mij dat er een feestmaal komt. Daar wachten wij dus op. Ja, dat knallen mag nu wel ophouden. Nee, is niet aangenaam inderdaad. Ik ga ook beslist niet meer naar buiten. Maar ik zou zo zeggen: open dat sjieke blikkie maar. Ja, dat feestblikkie voor bijzondere gelegenheden. Is dat eigenlijk wel genoeg voor vijf? Ja, ik vraag het maar!

2 opmerkingen:

ina zei

Mooi verzonnen, Japekop: een feestje omdat Storm is vertrokken.
Dacht je dat het knallende champagnekurken waren?

Annemieke zei

Wat zitten ze daar mooi! Hopelijk hebben ze een lekker bakje speciaal voer gehad.

Ik blijf ook zoveel mogelijk binnen J'Kop - ik vind al dat geknal ook helemaal niets. Hopelijk blijf je binnen rustig, want daar kan je niets gebeuren.