vrijdag 30 oktober 2009

Bijlage stagneert!

Helaas, er wordt ons nog maar heel weinig toegestuurd voor onze weekendbijlage! Daarom een oproep aan iedereen die het Katblad leest: Stuur uw kattenverhaal in!
Kom op mensen uit:
Amsterdam, Utrecht, Nijmegen, Lelystad, Veenendaal, Voorschoten, De Bilt, Zoetermeer, Amersfoort, Zeeland, Haarlemmermeer, Delft, Den Haag, California (USA), Best, België en Leiden (buiten katbladbuurt) en waar u nog meer vandaan mag komen! Zoek een paar foto's uit en stel uw haarfabrieken aan ons voor!
Vul onze bijlage!!!!!!

4 opmerkingen:

Hans zei

Ik zal mijn best doen, maar die schurken van mij hebben niks te melden, ze hebben lui met mij tijdens mijn griep binnen gezeten

Wilma zei

Volgens mij valt dat wel mee hoor, want ik zie in één keer wel vijf nieuwe berichtjes. Dat was weer even behoorlijk bijlezen.

de redactie zei

Wilma zoekt zeker naar excuses! Nou, daar trappen wij mooi niet in. Bovendien was het effe aanpoten met die 5 berichtjes op vrijdagavond!

thea1512 zei

Ik stuurde niet in omdat ik vond dat ik niet steeds met mijn katjes moest komen, hoewel daar genoeg over te vertellen is.