donderdag 22 oktober 2009

Het luik.


Cera:
Mevrouw Katblad! Het Poezenloket moet open! Ja, omdat ik dat wil. Nee, ik ga niet door uw kattenluik, dat vind ik veel te eng. Ik heb het 1 keer geprobeerd, maar het is helemaal niks voor mij. Dus als u nu het loket even open doet? Nee? Te koud, zegt u? Wel daar weet ik alles van, van die kou! Ik zit hier pvd te vernikkelen!


Oscar:
Boezie! Kom je buitenspelen? Ik zie je wel hoor, Boez! Maar als jij niet naar buiten komt, kom ik toch bij jou binnen? Ja, ik zag je er net door gaan, dus moet ik dat ook kunnen, heh?


Ja ja, het gaat me lukken! Kwestie van doorzetten! Hij beweegt al, die klep!


Dat was gemeen van je Boez, om die klep weer dicht te slaan! Ja, en het deed zeer ook! Ga nou effe achteruit, dan probeer ik het weer!



Zie je wel? Ik zei toch dat het zou lukken? Boez? Waar ben je nou?



O jee, je mens staat in de gang! In dat geval ga ik er maar weer vandoor!


Boez:
Wacht even, Os! Ik ga met je mee! Hier kom ik!

2 opmerkingen:

Katja zei

Zo hé, die laatste foto van de Boez !!!

Wilma zei

Hahahahaha, geweldig! De tranen rollen over mijn wangen van het lachen. Maarruh die Oscar wordt wel steeds brutaler zeg. Die vind je vast nog wel een keertje slapend op de bank.