dinsdag 6 oktober 2009

Natte wraak...


Bel de Franskat:
Jazeker, de nacht van het vuurwerk was ik hier ook. Krek op deze plek ja. Vreselijk was het inderdaad, dat geknal, maar nog erger was dat u mij niet bij u binnenliet. Ja, ik zag heus wel dat u mij zag rondhangen hier, en dat ik naarstig op zoek was naar een schuilplaats, maar u liet mij dus keihard in de kou staan. En in het geknal ook ja.



En daarom ben ik nu teruggekomen om hier de boel eens even stevig te markeren. Om u en die redactiekatten van u daarmee te straffen inderdaad. Wel, vanwege het geen veilige haven bieden aan mij natuurlijk!



Zo, dat heb ik knap gedaan al zeg ik het zelf. Stinkt behoorlijk ja, maar dat was ook de bedoeling. Had u maar ...... enzovoort. Ja, boontje komt om zijn loontje, dat heeft u goed gezien.


En die kleine van u heeft het ook goed gezien, ja. Daar kan hij nog wat van leren, heh? Nee, met mij valt niet te spotten en ik hoop dat u dat goed in uw oren knoopt. Ajuus.

1 opmerking:

ina zei

Deze wraak was vast niet zoet..