maandag 5 oktober 2009

Nog steeds lekker wild.


Mini:
Ha, mevrouw Katblad! Ja, met mij gaat het erg goed. Alleen een beetje bang geweest van het geknal. Van het vuurwerk, ja. Nee, daar vond ik niks aan en van mij hoeft dat ook nooit meer.



Staat u weer te knippen met dat leuke apparaatje? Mag ik even aan de lens snuffelen? Nee?



Wel, in dat geval zal ik u maar mijn buikje laten zien. Nog steeds aardig kaal ja. Van mijn operatie dus inderdaad. Ja, dat is alweer een week of vier geleden, die operatie. Nee, mijn hormonen zijn nog niet "met rust" gekomen, zoals u dat zo prachtig duidt. Ik ben nog even wild en kittig als voor mijn operatie. Ja, ik ga er graag op uit en blijf niet bepaald dicht bij huis. U denkt dus dat dat wel wat zal bijtrekken? Die ontdekkingsdrang van mij? Wel, zelf denk ik dus van niet. Nee, ik heb tot noch toe nog niks van verandering gevoeld in mijn lijf en ben ook zeker van plan niet te gaan indammen. Ja, daarmee bedoel ik dat ik gewoon doorga met mijn tochten in de buurt en lekker wild blijf. En bang voor niemand inderdaad. O, u gaat weer? Tot de volgende keer dan maar weer? Ja, u ook de groeten thuis. Dag mevrouw Katblad!

2 opmerkingen:

Katja zei

Grappige schaduw op die middelste foto !
Mini, je mag best een beetje wild blijven hoor, als je ook maar een beetje voorzichtig doet !

Annemieke zei

Wat een lekker eigenwijs, pedant ding is het toch!