donderdag 18 juni 2009

Geen respect meer?


Bel:
Ha, eindelijk weer eens iemand om te pesten. Twee zelfs! Cera en die Boez ja. Ja, het komt me goed uit dat zij mijn straat binnenwandelen want ik zat me net behoorlijk te vervelen. Eigenlijk wou ik Luna pesten, maar die reageert nauwelijks op me en dat is verdomd frustrerend. Maar nu gaat mijn dag weer helemaal goed komen!



Maar Bel kreeg een teleurstelling te verwerken; Cera en de Boez hadden hem helemaal niet eens gezien en liepen hem straal voorbij. Daar ging zijn reputatie!


Bel:
En nu vliegen die twee weer langs me heen! Wat is hier aan de hand! U gaat dit toch zeker niet in uw krant zetten heh? Nee, die schande zou ik niet kunnen verdragen, inderdaad.



Luna:
Zo, boontje komt om zijn loontje. Ja, die Franskat zat op mijn wielhuis, zag u dat? En hij heeft daar niet eens een vergunning voor terwijl ik die wel heb. Nee, ik had geen zin in een conflict want ik ben ook de jongste niet meer heh? Ja, daarom heb ik hem daar maar laten zitten en heb ik zelf op een ander voertuig plaatsgenomen.



Nu gaat die uitslover achter die twee van u aan. Oh, Cera is niet van u? Ach, alleen maar bij u in dienst dus. Wel, in elk geval gaat Bel nu achter ze aan en ik durf te wedden dat daar problemen van gaan komen. Ja, ik zou het maar even in de gaten houden als ik u was, dan valt er misschien nog wat te redden.
(Luna had gelijk: Bel was bezig het stel door de Kruidentuin heen te jagen, maar gelukkig liet hij ze met rust toen de fotograaf verscheen. Zo konden we veilig teruglopen naar de redactie en waren er dus geen gewonden gevallen.)

Geen opmerkingen: