maandag 22 juni 2009

Beter dan niks...


De Boez:
Voor een buurmeisje is ze een kleurplaat aan het maken. Een katmandala-kleurplaat ja. En dat terwijl ze haar tijd veel beter kan besteden aan bijvoorbeeld het knuffelen met mij, heh? Want anders kom ik een hoop te kort, inderdaad. Vooral als mijn vriendinnetje Cera niet in de buurt is en er geen vliegen of hommels zijn om te vangen, of als ik mij gewoon verveel, dan is het voor iedereen het beste als ik op zo'n moment een aaibeurt krijg. Het liefst een uitgebreide aaibeurt, dat klopt. En niet van zomaar een willekeurig mens maar van haar. De hoofdredacteur dus ja. Maar altijd druk heh? Ja, vaak met veel dingen bezig en dan heeft ze zogenaamd geen tijd voor mij.



Wel, dan moet ik optreden. Door middel van het nadrukkelijk dwarszitten en vragen om die broodnodige aandacht dus. Over het algemeen slaag ik ook wel in mijn opzet, maar die aaibeurten zijn altijd en eeuwig veel te kort. Maar goed, ik doe het er maar mee want het is beter dan niks heh? Nee, ik zeg niet dat ik zielig ben hoor, maar ik kan wel stellen dat ik af en toe een klein beetje tekort kom. U hoort mij daar verder niet over klagen, maar het is wel een feit.
Daarom hoop ik ook dat ze dit leest. De hoofdredacteur ja. Misschien kan ze de boel dan een beetje bijsturen. Opdat ik aan mijn trekken kom heh? Ja, want voor je het weet ben je depressief aan het worden en dan zijn de rapen pas echt gaar. Maar mij hoor je verder niet klagen hoor! Nee, ik neem de dingen zoals ze zijn. Meestal dan dus, heh? Ja....

3 opmerkingen:

ina zei

Hij zit er ook echt precies middenop, he. Zodat je met geen mogelijkheid verder kunt.

Katja zei

Zou d'r een soort kracht van die mandala uitgaan ?

@ De Boez: zoekt het LKB daarom een extra redacteur, zodat er tenminste nog een paar uurjes overblijven voor de hoofdredacteur om jou te aaien ?

De baas zei

Ja mevrouw Katja, en voor de gezelligheid ook. En omdat we veel leuks hebben liggen aan allerlei artikelen (uit kranten) en het allemaal echt veel werk is, zo'n krant. Hebt u niet een paar uurtjes over???