woensdag 30 juli 2008

Muurtje zitten


Kaija:
Kijk dat rotjoch daar nou zitten. Japekoppie heet-ie, niet? Vervelend ventje, kijkt me niet eens aan. Maar ik kan hem best hebben hoor, als ik daar zin in zou krijgen. Twee flinke petsen en hij loopt gillend naar zijn moeder toe, daar ben ik zeker van. Maar ja, met die warmte zie ik het gewoon niet zitten, een vechtpartij. Nee, ik ontplooi geen bijzondere activiteiten met dit weer, ik kijk wel uit. Maar zo zitten op dit muurtje bevalt me wel. Kan ik het pad in de gaten houden ja. Voorlopig blijf ik hier ook nog maar even. En dan straks lekker de boom in ja, om te slapen. Nee, ik zeg u niet welke boom maar dat weet u best. En die foto van laatst, die van die kat in de boom ja, nee, dat was ik echt niet. Ik denk dat het het beste is als we beiden deze hele kwestie maar vergeten. Dan beloof ik u dat ik uw Japekoppie geen pets zal geven vandaag. Nee, voor morgen of daarna beloof ik niks.

Geen opmerkingen: