vrijdag 11 juli 2008

Bij Iwan thuis 3


Klik op foto om kuikentje beter te zien!


Iwan:
Nee, geen sprake van, ik wil niet op de foto vandaag. Ik zie er ten eerste niet uit met mijn natte achterkant en ten tweede voel ik me wat sikkeneurig. Ik ga u ook niet vertellen hoe dat komt, u zoekt het maar uit. Ondertussen moet ik heel nodig even wat vertrekken hier in huis inspecteren en ik vind het erg irritant als u met uw camera achter mij aan loopt. Ik weet dat ik u had uitgenodigd maar nu komt het mij echt niet uit. Gaat u mijn huisgenoten maar lastig vallen. Die twee brutale meiden inderdaad. Heeft u trouwens onze tokbeesten al gezien? Er zit een kleintje bij en die kruipt steeds onder zijn moeder. Ja, dan moet u wel de regen in en misschien krijgt u dan ook een natte achterste, maar daar kunt u best wel tegen, schat ik zo in. En als u dan toch buiten bent, kunt u heel makkelijk daarvandaan weer naar uw eigen huis teruglopen. Het is maar een voorstelletje hoor, gewoon een goede tip in het voordeel van beide partijen. Doet u de deur goed achter u dicht?

1 opmerking:

Anoniem zei

Het kuikentje is schattig. Jammer dat Iwan zo'n sikkeneurige bui had. Maar ja..van een nat achterste word je niet blij natuurlijk.