maandag 6 juli 2009

Ik wil ook zo eentje...


Boez:
Ja, onze pergola is ook mooi hoor, geen kwaad woord daarover, maar deze is toch leuker. Vanwege de planten inderdaad! Kun je zo lekker doorheen zooien heh?



En toch ook nog doorheen kijken ja. Wel moeilijk stappen ja, vanwege die takkies heh? Takjes, ja...



Ja, erg moeilijk stappen. Soms zijn ze dik en dan weer dun. Stap er soms tussenin ja. Maar wel leuk omdat het tegelijktijd ook best moeilijk is. Nee, ik kan het wel hoor! Ja, ik ben namelijk helemaal niet zo dom als jij denkt (nou ehhhh... - red.).



Kijk es? Dit kan ik dus ook. Ja, tussendoor naar beneden kijken dus. Nee, ik ga nog niet naar beneden springen. Blijf ik vastzitten tussen de takken, daarom niet.
Maar zie je hoe leuk deze pergola is?



Ja, jij moet ook van die plantdingen kopen. Voor over onze pergola heen dus, heh? Dat-ie dan net zo mooi en leuk is als deze. Dat ik dus op onze eigen pergola ook zo fijn kan zooien. Nee, zonder planten is er niets aan. Daarom klim ik ook niet op onze eigen pergola, nee. Te kaal ja.



Ah... wil jij ook mooie planten voor mij kopen? Voor onze pergola? Alsjeblieft? Voor mij ja? Omdat ik je schattebolleke ben? Je eigenste lieve Boeschjemans? Ja? Wil je dat? Asjeasjeasjeblief????? Voor m'n verjaardag dan? Nee, dan zal ik nooit meer stout zijn. Ja echt. Nooit meer, nee....

2 opmerkingen:

Inge zei

Tja dan moet je wel mooie planten kopen he met zo'n belofte.....

Wilma zei

Je moet toch van beton zijn om niet gevoelig te zijn voor zo'n smeekbede.