zondag 24 januari 2010

Dankbaar misbruik.


Oscar:
Ssstttt. Ze heeft me gezien! Nou gaat ze me vast naar buiten zetten. Terwijl ik hier net zo lekker lig. Ja, want buiten miezert het en mijn mensen zijn net effe weg, dus thuis kan ik er niet in. Vandaar dat ik hier lig uit te blazen. En geloof me, het ligt hier prima. Soort prins op de erwt, heh? Maar dan zonder erwt natuurlijk.



Weet je wat? Ik hou me slapende. Misschien laat ze me dan liggen. Knijp mijn ogen gewoon stijf dicht. Grote kans dat ze erin trapt en me met rust laat. Ja, ik heb allang in de gaten dat ze een softie is. Steeds maar regels opstellen maar als je die overtreedt en je doet vervolgens een beetje zielig, gelden die regels opeens niet meer. Ja, ze is best wel te manipuleren, die mevrouw Katblad. En daar maak ik dus dankbaar misbruik van, heh?



Zie je wel? Ze denkt dat ik slaap en wil me nu niet wakker maken. Heb ik zo toch mijn zin gekregen. Zo makkelijk gaat dat dus. Ja, ik geloof dat ze nu weer wegloopt. Kan ik dus nog effe verder dutten. , lekker plekkie hier....
(Wel, wij hadden heus wel gezien dat Os niet echt sliep! En 5 minuten later ging hij weer uit zichzelf de straat op. En ja, mevrouw Katblad is een softie.)

5 opmerkingen:

kittekat zei

Hallo Annemarie,
gisteren bij toeval deze leuke krant ontdekt. Wat een leuke en herkenbare verhalen! Ik heb hem toegevoegd aan mijn favorieten. Hartelijke groet van kittekat en kater Teun uit Wassenaar.

de redactie zei

Ha Kittekat!
Welkom bij het LKB!
Heeft u al naar onze bijlage gekeken? Daar kunt u namelijk ook uw eigen verhaal in kwijt! En wij zijn erg nieuwsgierig naar Teun! Dus als u een keertje tijd heeft?
Verder veel leesplezier!
U kunt trouwens helemaal teruglezen tot meer dan anderhalf jaar geleden! Dat kan per label, maar ook door onderaan de pagina te klikken op "oudere berichten". Neem daar wel even een weekje vakantie voor op! Echter, wij vergoeden dat niet voor u....

Annemieke zei

Katten kunnen zo heerlijk vol overgave slapen. Ik zou het ook niet over mijn hart hebben kunnen krijgen om Os weg te sturen hoor. Maar misschien ben ik ook wel een softie.

Katja zei

Wat een smiecht ! Maar hij ligt er wel lekker bij...

Wilma zei

Hahahaha, dat heb je goed bekeken Os!